Sponsorer & samarbetspartners

Här kan du se våra nuvarande sponsorer och samarbetsparters.
Klubben är väldigt tacksam för de sponsorer vi har och har haft!

Vi har i dag både huvudsponsorer, samarbetspartners och sponsorer som stöttar vid enstaka tillfällen.

Vill ni bidra till exempel till utställningar, lotterier, konferenser eller liknande evenemang är ni varmt välkomna att kontakta oss på sponsor@ccclub.se.

Klubben publicerar er logga/namn i klubbtidningen Kinesposten, i utställningskatalogen och på klubbens Facebooksida/sidor.

Huvudsponsorer

Svedea – sedan 2015
EVG – sedan 2018
Nutrolin – sedan 2017

Aktuella medlemsförmåner

Företag som ger medlemsförmåner hittar du här.

“Hundboken”

Länk till Svedeas “Hundboken” med information om flera olika hälsotillstånd och viktiga tips och instruktioner som exempelvis hjärt- och lungräddning: https://svedea.link/Hundboken

Svedea Hundstipendiet

Länk till sidan, där all information om Stipendiet finns
Länk till sidan för ansökan

Bakgrunden till att Svedea instiftade Hundstipendiet var att inspirera hundägare att utvecklas tillsammans och samtligt lära känna sina hundar lite bättre. För tredje året i följd genomförs stipendiet i svårslagen miljö, denna gång på hundvänliga Hesselby Slott.

– Vad är väl en helg på slottet? Alldeles underbar! Intresset för Hundstipendiet har aldrig varit så stort som sen vi införde slottstemat. Alla stipendiater vittnar om en fantastisk helg där man inte bara får två minnesvärda och lärorika dagar med sin hund, tack vare våra fantastiska hundträningsexperter från Glada Jyckar. Nytt för i år är att den välkända veterinären Ylva Trygger kommer, säger Catalina Gustafsson, ansvarig för Hundstipendiet på Svedea.

Hundstipendiet 31 augusti–1 september

Både stipendiater och hundar kan räkna med en aktiv och rolig helg som även rymmer trevlig samvaro, god mat och skön sömn på anrika Hesselby Slott i västra Stockholm. Ur innehållet:

• Övernattning i enkelrum
  • Frukost, lunch och middag
  • Föreläsning: Är din hund lycklig
  • Träning i nosework och rallylydnad
  • Professionell handledning

_______________________________________________________________________________________

Utställningssponsorer

Sponsorer till CCC inofficiella utställningar 2024